Thursday, September 27, 2012

Happy Birthday My Laukong...

Yerp...it's his birthday yesterday(26 Sept)...a'ahhh...yesterday...kelmarin dah wish bagai...cuma di blog je lmbt 1 hari...wagagagaga...mls nak logging blog kelmarin...so kita cerita seharian la yek...

Tepat2 mid-night, suda wish laukong...Harus la kan...dah laki kita di sblh...klo dia jauh pun tetap call punya and wish...dah nama laki...sape tak sayang laki oiiiiii...terutama laki yg sgt berkorban demi keluarga... :) bila dah wish, laukong cuma senyum and say thank's...bila tnya nak hadiah apa? dia cuma ckp dinner steak 2 suda cukup bagi dia(mlm 2 kitaorg p Giant beli bahan tok bt steak..)..ok...nasib laukong aku ni bkn jenis demand hadiah...sgt beruntung sana(dia ikut aku kot coz i never ask for any present)..dia tak tau aku ada plan something jugak...

Bgn pagi mcm biasa...dia main ngan Rafa...mmg rutin dia la mcm 2...pagi mmg masa dia ngan Rafa...dah kadang dia balik Rafa dah tdo...harus la spend time...aku tak nak nnt Rafa terlampau attach sgt kat aku and tak nak daddy nya...so kami bahagi2 la masa...Rafa klo ngan daddy nya mcm org bercinta okehhhh... mummy jealous sgt2...2 bf mummy la Rafa...ngeh ngeh ngeh...so pas 2 dia p la keje mcm biasa...

And the surprise la konon2 nya...Birthday cake...what is birthday without birthday cake kan...Wagagaga...aku tau mmg laukong akan terkejut...coz selama ni klo beli apa2 pun, msti laukong ikut...dah dia je driver aku...kan???wagagaga...so i've plan a surprise birthday cake for him and minta tolong Kak Tairiah to send it to my house...Kak Tai dah kali ke-3 dah berurusan ngan dia termasuk surprise cake ni...dia la bt cupcake tok Rafa 6 month old and Hari Raya cake request by my sis...so sesiapa area KK bulih try buzz Kak Tai di FB dia...sedap ba cake dia...price pun affordable...

Bila cake dah smpi...lega...tgl nak masak and surprise kan laukong je...nasib la laukong tak pelik...Laukong biasa balik rumah, dia akan straight buka peti sejuk and ambik air sejuk...tp smlm aku ready2 letak luar air sejuk masa dgr keta dia dah smpi...cake dalam fridge oiiii...wagagaga...siap jemput2 dia minum...wagagaga...pastu soh dia mandi la kan...nak dinner...masa 2 dok kukus ubi kentang bagai...aku sungguh berhati2 ok supaya laukong tak p kat fridge...

Habis je dia mandi...steak pun almost done...Aku surprise dia ngan cake...masa 2 dia dok main ngan Rafa...Aku pgl la dia...and tunjuk cake...senyuman itew...priceless ok...mmg tak dpt di beli...then dia mcm heran...mcmna cake ni ada cni??? siapa hantar??? terus aku ckp la...aku minta tlg Kak Tai hantarkan tok surprise kan dia...Wagagaga...senyum dia...senyuman 2 la yg paling berharga bg seorg isteri...Rasa bangga ba bab bt dia happy...jom layan pic pulak...

Laukong Birthday Cake...i request for a simple cake jak...tkt tak cukup budget...

The Steak...Lamb grill with black pepper as gravy.. Broccoli... cauley flower...carrot...potato...and the cake... Table for 2...

Yam Cake...yumyyyy....

My sweet angel Jasmine Rafa...ehhh...ni pic bonus ok...Pic taken 1 week ago...


:) laukong mkn tgl tulang ok...klo tulang bulih mkn confirm licin piring 2...Wagagaga...Alhamdulillah...misi tercapai tok buat special dinner for his birthday...Terima Kasih semua yg membantu...Tanpa anda, misi ini tidak akan tercapai...

HONEY, HAPPY BIRTHDAY...U'RE 34 YEARS OLD ALREADY AND LET MORE YEARS TO COME...AND U STILL LOOK YOUNG...WAGAGAGA..I LOVE U SO MUCH...AND I KNOW RAFA DO LOVE U TOO SO MUCH...U'RE OUR EVERYTHING...MAY ALLAH BLESS U, HONEY...MAY ALLAH PROTECT U...COZ WE NEED U SO MUCH...MUAH MUAH MUAH...

No comments: