Saturday, August 11, 2012

Hi Follower...

MUNTAH!!!!

Ada ka follower aku ni hah setelah bertahun berhenti blogging??? wagagagaga...dulu 1 hari update smpi 4-5 entries pastu tetiba diammmmm...smua follower pun lari 100meter kan...wagagaga...but well...i'm back...for good i hope...and kekalkan la berblog... :)

Haaaa...sejak berapa tahun nda berblog ni..mari...aku update pasal hidup ku yg biasa tidak famous mcm org2 lain...


  1.  SAYA SUDAH KAWIN!!!! haikkkkssss...sepa sangka...up and down...putus sambung...kawin jugak aku ngan suami ku tercinta sekarang...mmg byk cabaran...sapa yg ikut blog aku dari dulu(aku remove dah entry2 yg lama atas dasar menjaga hati org) mmg tau la up down aku ma suami ku tercinta skrg...Bak kata org..klo jodoh tak kemana kan...putus la 1 juta kali...kawin jugak... :)
  2. SAYA SUDA ADA ANAK!!! wagagagaga...kawin tak bgtau org...tetiba ada anak...ni yg byk comment di Facebook...tapi ada aku kisah??? Wagagaga...it's my life...msti la ada sebab aku tak hebohkan...jgn kepochi boleh??? ;p
  3. SAYA KAT KOTA KINABALU DAH NI...yahooooo...i love my life here...walaupun agak sunyi..famili kat Kuantan...aku kat cni...tapi tak pa...begini la hidup berumahtangga kan...tak kan nak duduk bawah tiak mak ayah selamanya kan...haikkkkssss...ko ado berjauhan mcm aku??? tabah sehhhh aku... ;p
ok...2 jak la dulu...ntah apa mo cerita...tetiba ada tembok menghalang laluan otak...nnt sambung lagi la klo ada idea2 bernas...wagagaga...

No comments: